.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقویان: امروز مواظبت از انقلاب هزینه بیشتری می‌طلبد

شمال نيوز : نقویان گفت: امروز دفاع و حراست و مواظبت از انقلاب هزینه و زحمت بیشتری می‌طلبد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام ناصر نقویان در مراسم یادوراه شهید حسینعلی مرادی در حسینه عاشقان ساری بیان داشت: در گذشته استان مازندران به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی فساد و فحشا و منکرات را به این استان می‌آوردند اما مردم این استان به صلابت کوه و به رنگ‌نپذیری خورشید بودند و فساد را به خود نمی‌گرفتند.

وی تاکید کرد: آمار نگران‌کننده مازندران آمار طلاق است و از هر طایفه‌ای از زوج‌های جوان و پا به سن گذاشته به دادگاه می‌روند و این نشان می‌دهد که زوج‌های ما حفظ خانه و خانواده و مراقبت از کانون خانواده را بلد نیستند و ما درس مراقبت را کمتر یاد گرفتیم.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه برای هر نعمت دو مرحله قابل تصور است، تصریح کرد: مرحله اول بدست آوردن نعمت که برای بدست آوردنش باید جانفشانی و زحمت و هزینه کنیم و مرحله دوم محافظت و مراقبت از این نعمت است که این مرحله بسیار سخت و مهم است.

* اهمیت نماز در زندگی بشر

نقویان درباره این دو نعمت گفت: برای مثال کسانی که می‌خواهند در عرصه سیاسی رای و نظر دیگران را جلب کنند باید تلاش کنند که این بال بدست آوردن نعمت است و کسانی نیز هستند که رای جمع می‌کنند و نمی‌توانند از آن محافظت کنند و این اشخاص درس محافظت را خوب حفظ نکردند.

این سخنران مذهبی خاطرنشان کرد: حواستان به مراقبت از مال دنیا است اما حواسمان به دل دختر و پسر و همسرمان نیست که دارند می‌برند آیا اینها قیمتی‌تر از پول نیستند؟ چرا مراقبت نمی‌کنید؟

وی به اهمیت نماز در زندگی بشر اشاره و متذکر شد: کسی که نماز نمی‌خواند زنده نیست و نماز اکسیژن معنوی یک جان زنده است و کسی که نماز نمی‌خواند خیال می‌کند زنده است.

جوان‌ترها از بزرگ‌ترانشان بپرسند می‌فهمند اختناق چیست

نقویان افزود: اگر آفتاب را از سر یک مزرعه برداشته شود گیاهی سبز نمی‌شود و همه جایش دلمردگی است و فقط گیاه مصنوعی می‌توان پیدا کرد و من اسم این روزگار را روزگار بدلی‌جات نامیده‌ام و طوری یک جنس بدلی را پرداخت و زرق و برق می‌دهند که انسان فکر می‌کند اصل است.

وی با بیان اینکه نگهبانی و محافظت از این نعمت‌ها کاری مشکل است، اظهار داشت: اگر کسی خدا را قبول دارد و پای این باور استقامت کرد و با یک باد و عشوه و رشوه از جا درنرفت و از دست نرفت محافظت کرده است.

این سخنران مذهبی یادآور شد: جوان‌ترها از بزرگترانشان بپرسند می‌فهمند اختناق چیست. روزگاری بود که در چاردیواری خانه وقتی موبایل و دوربین مخفی نبود چند کلمه‌ای  در مورد سرنوشت کشور نمی‌توانستیم حرف بزنیم و علاوه بر اختناق نوکری اجانب نیز بود.

 یک مرد آسمانی و روح القدس برای انقلاب آمد

نقویان اذعان داشت: یک مرد آسمانی و ملکوتی و مسیحای زمان و روح‌القدس آمد و در مقابل اختناق و نوکری که بالا تا پایین را فراگرفته بود ایستاد و جوانان بال پرواز شدند و توانستند رژیم منحوس و نوکرسفت و ظالم را از ریشه برکنند.

وی با بیان اینکه این انقلاب با خون این جوانان ایجاد شد، گفت: بعضی‌ها خیال کردند این دیوار تازه بنا شده و با یک هل فرو می‌ریزد. صدام نعره مستانه سر می‌داد فکر می‌کرد می‌تواند کار انقلاب را یک شبه تمام کند اما جوانان ما مانند یک دیوار نظامی در مقابل دیوار تازه بنا ایستادند. آنها خوب می‌دانستند این انقلاب چطور به دست آمده و هر گلوله را به جان خریدند.

نقویان اظهار داشت: امروز این دیوار مثل فولاد شده است و با مشت و لگد نمی‌توانند کاری کنند و به سلاح فوق هسته‌ای برای خراب کردن این دیوار نیاز دارند.

 مردم بصیر و روشن ضمیر هستند

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه جوانان ما در آن زمان قدر این انقلاب را می‌دانستند، افزود: اگر شناخت داشته باشیم از آن خوب مراقبت می‌کنیم.

نقویان یادآور شد: جوان تحصیلکرده و دانشگاهی و پرورش یافته در جمهوری اسلامی با اصل و نصب مسلمان و شیعه نمی‌تواند قرآن را صحیح بخواند. مقصر جوانان ما نیستند. ارزان گیر ما آمده است اگر تلاش می‌کردیم و رنج می‌بردیم اینگونه نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه مردم بصیر و روشن ضمیر هستند، تصرح کرد: باید با مردم خوب حرف زد بعضی‌ها بد حرف می‌زنند. باید بدانند آن روزگاران گذشت.

 امنیت بزرگ‌ترین نعمت

این استاد دانشگاه امنیت را بزرگ‌ترین نعمت برشمرد و متذکر شد: گرگ‌هایی هستند که دندان تیز کرده‌اند و دور تا دور کشور را ناامنی فرا گرفته اما نفس آن مسیحایی و خون‌های مقدس این امنیت را به شما داده است.

نقویان به تحولات مصر اشاره و گفت: در مصر آنها از نعمت رهبری بی‌بهره‌اند و تازه می‌فهمند شیعه چه مکتبی است و تازه متوجه شدند همه جامعه  از اخم و سخنرانی رهبر  حساب می‌برند و این کم نعمتی نیست.

وی تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند رهبری را تضعیف کنند بدانند اگر رهبری نباشد در کشور امنیت نداریم و نوامیس شما امنیت ندارند و اگر رهبری نبود یک اتفاق سنگین‌تر می‌افتاد و خودی‌ها همدیگر را می‌کشتند. رهبری مثل ستون و سقف است.

 دشمن لایه به لایه نفوذ می‌کند

این سخنران مذهبی بیان داشت: امروز برای ویران کردن بنای فاخر و مستحکم انقلاب نیاز به خمپاره و توپ نیست و یک را راحت‌تر است و آن هم اینکه زیر دیوارها موریانه بفرستند و امروز شیطنت‌های دیگری وجود دارد که هوشمندانه‌تر است و دشمن لایه به لایه نفوذ می‌کند.

نقویان افزود: زن را تحت عناوین مختلف از خانه دور می‌کنند و زن به کلاس‌ها و تحصیلات آکادمیک می‌رود که برای آن ساخته نشده است و زن را از نقش مادری و همسری دور می‌کنند و دادگاه‌ها شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه ضدانقلاب‌های بدتری داریم که موریانه‌وار رفتار می‌کنند، یادآور شد: موریانه برای بنای فاخر و اسمانی و چشم‌های فوق العاده بابصیرتی می خواهد صدای موریانه دروغ، تملق، بی تدبیری و دنیاطلبی و رشوه است و البته آنها خیال می‌کنند حقشان است.

 مواظبت از انقلاب زحمت بیشتری می‌طلبد

این استاد دانشگاه اظهار داشت: کسانی که دلشان برای انقلاب می‌سوزد سکوت کنند زیرا سکوت‌شان بیشتر به درد می‌خورد و این‌ها موریانه است و باید حواسمان را جمع کنیم و به جا و به موقع فریاد بزنیم و سکوت کنیم.

نقویان با اشاره به اینکه به بهانه درس خواندن دختر و پسر را در یک دانشگاه ریخته‌اند، تاکید کرد: 15 سال است که به مسئولان می‌گویم چرا دختران را در شهر خودشان نگه نمی‌دارید یک دختر در شهر غریب برادر و پدر بالای سرش نیست.  چه می‌کند خون شهدا یک روز دامن شما را خواهد گرفت.

وی اذعان داشت: امروز دفاع و حراست و مواظبت از انقلاب هزینه و زحمت بیشتری می‌طلبد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آذر 1391
اقای نقویان خیلی مستدل از نعمت انقلاب وامام ورهبری وشهدا صحبت کردند ولی خلاصه ای که تهیه کردید از هر جایی چیزی نوشتید وناقص کسی که در حسینیه عاشقان نبود تصور دیگری پیدا می کند که بصلاح نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.